A fost un vis?

Aceasta este prima povestire serioasa din punct de vedere literar si a constituit inceputul cartilor pe care le-am scris pina acum .

Joi, 09. Octombrie 2008 Timp 23:44.

In fiecare an , la inceput de Octombrie , simt nevoia sa stau de vorba cu mine si sa ma analizez . Anul acesta s-a nimerit sa fiu liber marti ce a trecut si cum eram aproape de Herastrau , vremea fiind superba , am colindat putin prin parc , pe leile dinspre Sos. Nordului . A durat destul discutia , si intr-un tirziu m-am asezat pe o banca . Ma simteam bine , chiar linistit , reusisem sa ajung la o intelegere cu mine .
Asezat comod la umbra , dar cu soarele stralucind printre frunze si mingiiat de o adiere venita dinspre lac , e posibil sa fi intrat in acea stare intre vis si trezire………
……Deodata linga mine s-a asezat o persoana si mare mi-a fost mirarea cind am realizat ca e prima mea iubire , stateam nemiscati si doar vorbeam banalitati . Am scos pixul si am tras o linie pe mina terminata cu un punct __./  de la punctul acesta am inceput sa ma  gindesc ce turnura ar fi luat viata mea daca am fi ramas impreuna . Pe neobservate locul i-a fost luat de iubirea din liceu , si am mai adaugat o linie__./_./  si iar am socotit ce viata as fi dus . Si a venit rindul iubirii neimpartasite , iar am tras o linie__./__./__./ Ce viata am fi dus? Ce realizari as fi avut ?  Nu puteam intuii nimic , nici nu aveam ce , nu vorbisem niciodata . S-a ridicat privindu-ma si a plecat . Am urmarit silueta pina departe fara sa realizez ca linga mine luase loc „Fata visurilor mele”. Ii simteam privirea albastra , am incercat sa mai trag o linie__./__./__./__./| dar asta desenasem , o ramura rupta . Privind spre ea am intins mina cu desenul , mi-a zimbit si a disparut ca un aer cald . Stateam plostit si ma uitam in gol si in minte se derula viata mea alaturi de ea . Cum am plecat de acasa , doar cu o valiza , cum locuiam in camera inchiriata , susotelile vecinilor si colegilor in spatele meu , saracia in care traiam ca sa poata sa termine scoala , fericirea de a fi unul in bratele celuilalt ….
M-am ridicat de pe banca mai bulversat decit intrasem in parc si am plecat acasa . Cind am ajuns , si am inceput sa ma dezbrac , sotia m-a intrebat cei cu desenul de pe mina , am facut o fata lunga , nedumerita si am plecat la baie sa-l spal…………

Standard

3 gânduri despre „A fost un vis?

  1. Wow, ths article iss nice, myy younger sister iis analyziing thyese kiinds of things,
    therefore I aam going tto llet knolw her. There iis cettainly a greaat dal tto leaarn about tbis issue.
    I really like alll oof thhe pounts yoou have made. I amm ure thiss
    paagraph hass touched all thhe internet visitors, iits really really
    good artice on biilding upp new weblog. http://www.cspan.net/

Lasă un răspuns

