Stăpîna Lumilor

Note : Pictures belongs to: KAMW http://asasd93.blog.me/
Please promote this beautiful girl !
În cele din urmă m-am obișnuit ca visele să mă poarte în lumile create de mine . Adormeam cu gîndul la lumea în care vroiam să ajung și doar simțeam o alunecare lină și eram lîngă eul meu din poveste .
A fost greu să le explic că sunt doar niște personaje în lumi create dar au înțeles și au decis să continue să-și joace rolurile .
Meșterul Faur era fericit alături de fata umană și chiar dacă urma un război cu final incert , prefera să petreaca timpul ramas împreuna . Pilotul era deja căsătorit cu iubirea lui din celălalt univers și pentru nimic în lume nu ar fi schimbat povestea . Eul meu din 60 de secunde nici el nu dorea vreo modificare, se întîlnise cu Fata Viselor și pentru început erau prieteni .
Singurul care a vrut să trăiască întradevar a fost Regele . Iubirea lui trecuse în celălalt univers și îsi avea o viață acolo , iar aici , în lumea lui , era prea bătrîn ca să o i-a de la început așa că a preferat să continue el povestea . I-am dat o bucată din sufletul meu ca sa-și susțină lumea și nu am mai revenit acolo niciodată .
Îmi era dor de Stăpîna Lumilor și de fiecare dată cînd mă culcam o parte din gînduri se îndreptau spre ea . Speram să intru în lumea ei ca să-i vorbesc despre iubirea mea , că aveam nevoie de atingerea buzelor ei și că vroiam să simt din nou mușcăturile ușoare cu care își termina sărutul . Vroiam să-i mîngîi din nou părul lung și strălucitor , vroiam să simt din nou freamatul trupului ei ca atunci cînd s-a lăsat în brațele mele .
O singură dată am reușit să pătrund în lumea ei și preț de cîteva clipe m-a lăsat să o văd
Imagine
Apoi , cu un sinplu gest m-a trimis înapoi în lumea mea .
Un timp am fost dezamăgit dar după ce am reflectat mi-am dat seama că nu-mi era permis să aflu mai mult .
Am continuat să mențin nivelul energetic în lumile care mi-au fost date în grijă , le vizitam noapte de noapte , în vis și totul intrase într-o rutină placută pînă cînd am avut o vizită de cîteva secunde într-o lume ce nu-mi aparținea .
Fata lîngă care am ajuns semăna straniu de mult cu Stăpîna Lumilor

Cînd m-am trezit am început să numar bucățile de suflet și lumile iar la sfîrșit rămînea lipsă o bucată . Cum ajunsese acolo , în acea lume și de ce , era un mister pe care trebuia să-l descopar .
Pentu început mi-am umplut mintea cu imaginea fetei și m-am culcat cu dorința fierbinte să fiu lîngă ea dar somnul nu vroia să vină . Atunci m-am concentrat asupra peisajului din jur și am resimțit acea liniște care mă înconjurase în cele cîteva secunde cît fusesem alături de ea . Alunecarea în vis a fost ușoara dar drumul nu a fost instantaneu ca atunci cînd mergeam în lumile mele , a durat mult și a trebuit să trec multe praguri energetice încît , m-am simțit asemeni demonului din Aripi frinte și a început să-mi fie frică să nu pățesc ca el .
Spre bucuria mea , am ajuns iar lîngă fată , tot în acelaș loc dar cu un minut mai tîrziu ca prima dată

Am rămas nemișcat , privid frumusețea delicată , albul de porțelan al pielii ei și expresia visătoare a feței .
Pentru că nu era lumea mea , nu putea să mă vadă , dar totuși cumva mă simțea , știa că este privită pentru că a întors capul spre mine și a rămas așa

De data aceasta eram sigur , era copia umană a Stăpînei Lumilor și mi-am îndreptat către ea toată afecțiunea de care eram capabil . Probabil că a fost ceva ciudat și surprinzător să se simtă înconjurată de atîta iubire încît s-a ghemuit jos și a închis ochii ca să-și dea seama mai bine ce se întimpla cu ea

Cînd s-a ridicat a făcut cîțiva pași și apoi o piruetă , nu deschisese ochii și arăta foarte concentrată la cea ce simțea .

Mi-a fost frică să nu pățească ceva și cu parere de rău mi-am impus să mă trezesc . Am stat în pat cu ochii închiși , derulînd în minte imaginile ei și încercînd să domolesc bătăile inimii , deja ardeam de dor să o vad din noi dar a trebuit să aștept să vină din nou noaptea .
A doua oară a fost mult mai ușor pentru că se crease o legătură între noi . Era acelaș loc dar trecuse mai mult timp . Nu știu cum mă simțea și știa să vină dar de data aceasta arăta chiar îngrijorată

Am încercat sa-i vorbesc dar nu mă auzea , am încercat să-i mîngîi parul dar pur și simplu mîna îmi trecea prin ea .
A tresărit și s-a departat cîțiva pași tot privind spre mine

I-am trimis iarași toată iubirea de care eram capabil și s-a mai liniștit . Am rămas așa , unul lîngă celălalt pînă a venit seara și a trebuit să plece și am plecat și eu . Nu era nevoie să ne vorbim sau să ne atingem , ne recepționam sentimentele unul altuia și asta era de ajuns . Deabia așteptam să vină noaptea ca să ne vedem din nou . Acum era și ea sigură că exista cineva care o iubește foarte mult și i-am simțit dorința chiar în timpul zilei . Am lăsat totul la o parte și m-am culcat , eram atît de fericit că mă chemase încît nici nu a fost nevoie să mă chinui să adorm .
A știut din primul moment că ajunsesem lîngă ea și a început să zîmbeasca în direcția mea

Vroia să ne plimbăm și să-mi arate locurile dragi ei . Aproape alerga pe cărare întorcîndu-se des spre mine , rîzînd și invitîndu-mă să vin cu mișcări ale capului . O urmam învăluind-o cu multă dragoste și admirînd frumusetea părului și corpului ei .

Am ajuns la un copac și s-a sprijinit de el , lăsîndu-mă să mă apropii mult de ea ca să-i admir profilul

Ma lăsat un timp să o privesc îndeaproape și apoi a închis ochii ca o invitație să-i sărut buzele

A fost momentul cînd am fost smuls de lîngă ea și trimis înapoi în lumea mea reală . Degeaba am încercat să mă întorc , toate caile spre lumea ei erau închise de bariere energetice pe care nu le puteam trece .
Așa am înțeles de ce avusese nevoie Stăpîna Lumilor de o bucată din sufletul meu . Pătrunsesem în lumea ei de poveste și mă îndrăgostisem de personajul ei . Era modul ei în care putea să trăiască și să iubească cu adevărat și acea lume trebuia susținută energetic de un suflet adevărat pentru că ea nu avea . de Tonko Alexandru

Standard

Lasă un răspuns

